Asistență tehnică  


Ishida Europe se bazează pe parteneriatele cu clienții săi. Încă de la primul contact, suntem mândri să avem o strânsă colaborare cu producătorii pentru a le înțelege pe deplin nevoile și problemele.

Aceasta înseamnă că vă garantăm oferirea unor soluții create special pentru linia dumneavoastră de producție. Ishida deține în Europa mai multe instalații de fabricare și de cercetare și dezvoltare, care vă asigură că primiți un răspuns în cel mai scurt timp. 

Principalele aspecte ale pachetului nostru de asistență includ:
  • Testare detaliată a produselor în spații special amenajate 
  • Instruire la fața locului sau în cadrul companiei Ishida adaptată pentru fiecare operator 
  • Resurse postvânzare dedicate 
  • Depozitarea pieselor de schimb ȋn mai multe locaţii din Europa 
  • Service și reparații 

 

“La fel de important este și serviciul clienți, iar Ishida dă dovadă în continuare de un angajament excelent în acest sector.  Echipamentele au un grad ridicat de fiabilitate, dar în cazul în care apare o problemă, compania noastră încearcă mereu să o rezolve rapid și eficient pentru a ne asigura că producția nu este afectată.” Pipers Crisps, Regatul Unit  

 

Ne puteți contacta pentru informații suplimentare privind serviciile noastre de asistență.